.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پخش زنده مراسم لیالی قدر از سیمای مازندران
شمال نیوز: مراسم لیالی قدر در آستان مقدس امامزادگان شاخص،به ‌صورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد.
 پخش زنده مراسم لیالی قدر از سیمای مازندران

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: به دلیل فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا و وجود محدودیت‌ها در برگزاری مجالس و مراسمات تصمیم بر این گردید که مراسم لیالی قدر در استان مازندران با همکاری ادارات اوقاف شهرستان‌ها و هیات رزمندگان استان بصورت مجازی و زنده از صدا و سیمای مازندران شود.

وی افزود: مراسم شب ۱۹ رمضان در امامزاده قاسم (ع) بابل با سخنرانی آیت الله توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و با حضور مداحان شاخص استان برگزار و بصورت زنده از صدا و سیمای مازندران پخش می‌شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: مراسم شب ۲۱ رمضان در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری با سخنرانی آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و با حضور مداحان شاخص بصورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد.
قربانی افزود: مراسم شب ۲۳ رمضان نیز در امامزاده عبدالله (ع) آمل با سخنرانی حجت الاسلام صمدی آملی و مداحی مداحان شاخص برگزار و بصورت زنده از سیمای مازنردان پخش خواهد شد.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: در صورت برطرف شدن ممنوعیت‌ها و صدور مجوز برگزاری مراسم‌های لیالی قدر در اماکن مذهبی، طی اطلاعیه‌های بعدی شرایط حضور زائران و روزه‌داران در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به اطلاع شهروندان مازندرانی خواهد رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.